سلام خوش آمدید  "چگونه نااميد شوم، وقتي كه تو مهربان و صميمي جوياي حال مني؟"

زندگي شوخي بي رحمانه اي است با بشر؛ و هيچ چيز در دنيا جدي نبوده است حتي مرگ پدر؛ همين قدر بي رحمانه و غيرقابل باور.

و چقدر جدي گرفتيم:

قد كشيدن در بچگي را

تحصيل با دشواري را

داشتن شغل با زحمت فراوان را

تحقيرها و تشويق هاي بي معنا را

درآمد به هر قيمتي را

بيماري هاي گاه و بيگاه را

و ته قضيه مرگ عزيزان را....

همگي يك شوخي تلخي بيش نبود.

+ نوشته شده در  جمعه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت 22:50  توسط   | 

 
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل